Heart Attack's

2011年1月22日星期六

今天晨早6點半就起左身...哇!好Q累!
無法子啦,應承左我哋愛人要去跑步之後去遊水。

今日,你終於都揾我...
你第一封嚟就話我, 話我唔知響度唸哋乜。
我:就好似我之前同你講既一樣。(他唔識睇中文亦唔識打中文,他算係半個banana)
他:唔識睇啊!
我:咁你用google translate啦!
他:簡單嚟講,你即係唔要我啦?
我:費時同你講!你鍾意點唸就點唸啦!
(人其實係好鬼犯賤,等左一陣...開始有哋唔耐煩,但係又擔心咁就玩完。愛人就嗌我俾多一次機會人地咯,如果真係鍾意既話,呢哋時候仲講咩面子啦!)
我:其實我只係想你緊張下我。
他:對唔住,我唔完美。
(屌!完美同關心根本就係兩回事!!!)
我:係!你唔完美,because i am not the one you need and i am not the one you loved, right?
他:點解你會咁唸?我唔愛你,我愛邊個?
我:但係我真係feel唔到!
(等左成日都無再回我!屌!唔係真心想挽返我點解仲要講埋呢哋咁既廢話?)

唔緊就係唔緊,你講咁多9我都依然感覺唔到你緊我。
唔緊就係唔緊,呢個係永遠都改變唔到既事實。

人人都知我至憎俾人敷衍,仲有最憎個哋成日都唔复人msg既人!食屎啦你哋!!!

你那由寂寞而生的愛,讓我流了多少無辜的淚。
你總是在寂寞的時候才會想起我...
真悲哀啊!
做朋友多好,是不是?幹嘛追我?明知道我喜歡你!
追到手了又不珍惜。唉....
害我還以為日久生情的愛才就真愛。

不愛我就別追我嘛~老兄!

既然不合,何必勉強在一起?何必勉強挽回我?
走吧!去找一個能夠迎合你的要求的女孩,你會更幸福。
別浪費你的時間,也別浪費我的時間。

說你不懂什麼是愛就是不懂什麼是愛。

難道你不知道?
愛是一種責任和承諾?

當你牽起我的手,不是已經有心理準備照顧我了嗎?
在乎和關心是出自你的愛和真心的,它和完不完美更本就是兩碼子的事。

撒謊也要有個譜嘛~

你以前總是告訴我你的愛情史,有多淒涼有多淒涼。
到最後傷害我的還不是你~根本就是前後不搭。
真懷疑你以前到底有沒有真的愛過。

你根本就是不尊重愛情,把愛當遊戲。
不懂愛就別說愛我嘛!扮什麼情聖?
還說你想得很清楚,你是個成熟的人。
你連愛是什麼都還搞不懂啊!小弟!

愛,是承諾和責任,更是心靈的交流。
愛,不是你說了算。


因為你一個我再也沒有機會見到“他們”了!!!你知不知道!!!
追什麼啦!做朋友不是好了嗎!!!
我很喜歡和“他們”出去的你知不知道!!!
這麼難得才認識到有學識之才!!!
因為我們分手了就不能再見到“他們”!!!
你知不知道我有多遺憾!!!!
你知不知道我很喜歡和“他們”說心事!!!
“他們”比你成熟太多了!!!
像“他們” 成熟又風趣的人已經很少了!!!而且對我們也不差!!!
啊!!!You make me crazy!!!!

沒有留言:

發佈留言