Heart Attack's

2011年8月15日星期一

但願我仍在『你』的記憶中。


『我好掛住你...一直以黎都咁掛住。』


與其話我放唔低他倒不如話我係害怕放低咗他就會更加掛住『他』... ...
我懦弱,我利用代替品忘記『他』,我唔敢放低他因為我怯懦,內心掙扎,害怕再一次唸起『他』。
兩年啦...我仲深深咁愛住你。
你,過得好嗎?  


我依然徘徊係『回憶』度...我放唔開,真係放唔開...
我一見到D狗,或者唸起果部電影既情節,我依然會情不自禁咁喊起上來...
如果你知道,你一定會話我好傻,點解咁天真。


我好耐都無再見到你啦,其實無乜,只係好想知道你既近況,想知道你過得好唔好... 
你會唔會以後都唔會再出現?但係你明明應承過我,只要我一有需要,你呢個守護天使就會出現,俾我安慰同鼓勵。
我信嘎!一直都咁信,所以先至會一直憨憨咁等落去。


我知道,你一定唔會想我等你...
但係,我真係放唔低...尤其是係『回憶』響起果陣,思緒體別清晰果陣...我地既一點一滴,依然好清晰,記憶猶新。
彷彿就好似尋日先發生一樣...你講過既每一句說話,我都無忘記過。
只不過,係無勇氣去鈔翻D回憶出黎睇....


我希望,你過得好好。

晚安。

沒有留言:

發佈留言