Heart Attack's

2011年4月1日星期五

YOU MAKE ME MAD


男人之恥!Despise you!Shame of men!
 我估唔到你連呢D大話都廣得出!你都算無品+極品!
我真係睇錯你!你係我遇過既男人之中最terrible同horrible!
到底件事係點,大家心知肚明!
正一死要面!為左自己既面子竟然可以將D事實全部掉轉黎廣!
『REEVE TONG . 溏見威』 
 我愛你的時候是多麼的用心
你竟然拿這些來回報我所付出的?!
『你!真!係!好!lan!屌!』『你!去!俾!人!屌!啦!』
I will never forgive you!Ever!

沒有留言:

發佈留言