Heart Attack's

2013年2月17日星期日

Time Flies or Valentine...?

Arab foods as our first valentine's lunch! It tastes so good! :D
 
 Happy Valentine's day & Happy Third month anniversary.

This is how we began our relationship. <3
Things might not be easy for us both, even though we already knew it from the beginning, but i still appreciate having you in my life. Thanks for going through everything with me, no matter if it's good or bad. I love you baby. I hope we can remain as sweet as always.

时间飞逝啊!农历新年就这样过了。今年的新年真的比往年平静很多,来拜年的亲戚很少,要拜年的对象也很少,更别说到朋友家拜年了,很久都没有了。
最近心情真的很差很郁闷。。我以前认为部落格是我唯一能倾诉的对象,但后来发现小人到处可见,现在也不再把心事写在部落格了。我以前总是把解决不了的烦恼一直干烦,也不会想想先把问题搁在一边,就这样一直折磨自己。现在我想通了,先把能解决的解决掉,不能解决的就让它顺其自然吧!反正问题也不会因为你烦恼而消失。
有时候我在想,为什么感情和思维可以这么的复杂,可却一个字也写不出?是厌倦了平淡了不想说了,还是 不知从何说起?能说的话越来越少,能谈心的人也越来越少。是别人无法了解我,还是我没有办法让人了解?

沒有留言:

發佈留言